2012. december 17., hétfő

Adventi koszorú

Csöppet megkésve, de sikerült elkészítenem a saját adventi koszorúmat. Túl sok ötletem és kevés időm volt, ez nagyon rossz párosítás. Főleg, hogy nehezen találtam olyan alapot, ami legalább karácsonyig nem hullik darabokra, az pedig, hogy még  jövőre is tudom használni, legalább a darabjait. Ráadásul az egész nem került többe 1500 Ft-nál és 20 perc alatt össze is raktam. Meggyújtani természetesen csak fokozott felügyelet mellett szabad.
A koszorú forma mellett még a hosszú egyenes fehér kerámia tál, hatalmas és szép számozott gyertyákkal, gigantikus piros szalagokkal, tobozokkal ötlet merült fel. Ezt jövőre fix, hogy elkészítem, maximum a nappaliba. Főleg, hogy a butlersben 390 Ft-ért vettem fém számokat, amiket beletűzhetek a gyertyákba. 
Az ajtódíszem is hamarosan elkészül és végre karácsonyba borul a lakás. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése