2013. február 28., csütörtök

Egy jó szülinap


Most szakítok egy kis szusszanásnyi szünetet a blogolásra, hihetetlenül sokminden csúszott most össze. Rendelések, boltok, betegség és persze a szülinapom. 
Az ékszeres újításnak hatalmas a sikere, ami külön öröm, főleg, hogy többen is megdícsérték mennyire egyedi és még nem találkoztak ilyen megoldással korábban. Pont emiatt kezdtem el stresszelni, mert nagy a nyomás, hogy vajon élőben is tetszeni fog, úgy mutat, mint a fényképeken. Ilyenkor kicsit előjön a maximalizmusom, ami sokszor hátráltat. 
De jönnek a dícséretek, úgyhogy lassan elmúlik az emiatt érzett gyomorgörcsöm. Még a boltba vitelt kell túlélnem, utána lenyugszom. A megrendelések mellett erre is kell időt szaíktanom, mert teljesen lefosztották a készleteim. Mellette felnagyítottam a pénztárcákat, már a cipzárakat belevarrtam, még össze kéne illeszteni és fotózni. Nagyobb választékból könnyebb lesz választani alapon. 
Talán picit a stressz is hozzájárulhatott, hogy lebetegedtem, persze a megrendelések meg csak jönnek és nem igazán szerettem volna őket húzni. Szerencsére eddig elég kicsi a késés és türelmesek a megrendelők. De még mindig nem vagyok toppon.
Meg ugye hétfőn volt a 26. születésnapom, amin családilag megleptek Bástya elvtárs Balambér Bendegúzzal (becenevén Puffogi). Ő egy 2 hónapos afrikai törpesün kisfiú és rengeteg figyelmet igényel. Most, hogy megszokjon napi 2-3 órát kell foglalkozom vele, egész gyorsan haladunk. Rám már nem puffog, sőt imád elaludni rajtam, a nyakamba vackolva szeret a legjobban. Később elképzelhető, hogy átiratom a törzskönyvét házikedvencről és megengedem neki, hogy több kis Bástya létrehozásában is segítsen, nagyon különleges a színe, plusz két kis szabályos fehér folt húzódik az oldalán, ami még szebbé teszi. 
Remélem így alakul az év további része is, kevesebb stresszel és betegséggel persze, akkor rettentően boldog leszek, meg persze Bástya elvtárs is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése