2012. november 24., szombat

Tegnapi termés

Nagy problémám, hogy mindig mindenbe belekezdek és párhuzamosan próbálom teljesíteni a tervet. Nem is én lennék, ha nem így dolgoznék. Ami készül: egy egész plüssállat hadsereg színesebbnél színesebb kivitelben, pénztárcák, karácsonyfa díszek, megrendelés kitűzők, bolyhosak, filcek. 
Plüss még rengeteg készülőben, csak bírjam fotózni és legyen hozzá elegendő fény, reggeltől egészen 4-ig vagdostam őket, és még a felét sem szabtam ki a tervezettnek. Ezek varrógéppel, míg a pénztárcák nagy része kézzel, apró öltésekkel készül. Próbáltam varrógéppel is, de nem lett ennyire szép. Ötletem mint a tenger, csak győzzem megvarrni. Magamnak meg is jegyzem, hogy francia és dinó pénztárca!
Még egy ma szállítandó plüssből ízelítő, sajnos nincs valami sok fény, a képért bocsánat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése